ELF
Priča o nastanku brenda Elf može se pratiti od 1939. godine, kada je od samog početka bila u vlasništvu francuske vlade, a 1994. godine je prebačena na privatna pravna lica. 2000. godine, ELF se pripojila kompaniji Total, koja je trenutno peta najveća naftna kompanija na svetu i stručnjak za maziva. Visoka tehnologija maziva osigurava uštedu goriva.
Proizvodi ELF-a prodaju se u 113 zemalja, uključujući partnerstvo s proizvođačima automobila Renault, Dacia, Nissan i čvrste veze sa proizvođačima orginalne opreme.
ELF je legendarni brend: svet strasti, tehnološkog znanja i kulture vrhunskih proizvoda. Elf je, u principu, inspirisan odeljenjem za istraživanje i razvoj i uvek je u iščekivanju. Održava imidž konkurentnog, efikasnog i profesionalnog brenda. Kroz stalnu tehnološku inovaciju, brend je uspeha, pobede i pobednika, zbog čega je snažno usidren na mnogim tržištima. Ima svoj status, harizmu, eleganciju, pa čak i prestiž. Dostojanstven i suzdržan brend zna kako da poveže zajednice sa proizvodima koji predstavljaju visoku tehničku dodatnu vrednost.
Ima brojne obožavatelje širom sveta koji mu se zaklinju. Budući da je u Formuli 1 bio prisutan 46 godina, odlikuje se zaista pouzdanim brendom. Takođe je uključen u moto sportove: WSR, Endurance, Dakar i moto prvenstva kao što su Kawasaki WSBK, Kawasaki WSS, Moto GP, Moto 2 i Moto 3.